2012. május 26., szombat

Még mindig lepkék..

Kedd este elterveztem, lesz ami lesz, másnap reggel neki indulok a végtelen határnak.Felfedeztem egy eddig általam ismeretlen helyszínt, körülbelül több tíz hektáros rét, talán kaszáló.Burkolt út a közelben nincs hála az égnek, így nyugodtabb a környék is. Egerészölyveket és egy Barna Rétihéját láttam ott vadászni valamint még jópár fajt szemügyre vettem pl: Bíbic, Szarka, Szajkó, Dolmányos varjú, Fehér Gólya, halottam a gyurgyalagok  hangját  is,    de nem láttam őket.   De kár hogy  makrózni jöttem ki,  nem pedig  "madarazni".
Egy részen akác oszlopok voltak letéve úgy négy-öt méterenként, az egyik oszlopra kiült a Barna Rétihéja, majd nemsokkal utána a mellette levő oszlopra meg egy egerészölyv, a másik ölyvet meg a dolmányosok "hajtották"..Valószínű, ha madár fotózni jöttem volna ki, nem látok egyet sem. Sebaj, majd legközelebb. Addig is beszúrom a lepkés képeket..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése